För Nalin's skull, haha.

Skriver ett inlägg här för Nalin's skull. Hon har inte varit sen med att påpeka att
jag typ aldrig skriver här längre. Men det är så mycket som kommer framför bloggen.
Plugg, plugg, plugg & ännu mer plugg. Inte kul faktiskt. Men jag försöker. Även fast
det kanske kommer bilder och ingen text så är det nånting. :) Döda mig inte kära Nalin,
men jag älskar bilden!

Juste, tänkte sätta igång med en ny header också. Vi får se när det blir, men den kommer nog snart!

Älskar dig bebis, tack för alla minnen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

din prutt! älskar dig bög jävel ;)

2009-09-25 @ 15:10:54
Postat av: NALIN

det var från mig (hö-hö)

2009-09-25 @ 15:11:25
Postat av: medina elezovic

haha bög's b4 hoes, de passar inte men :D

2009-09-25 @ 15:15:17
URL: http://elezovic.blogg.se/
Postat av: N to the A to the L to the I to the N

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA - vi är bäst! XD

2009-09-25 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0