mina trista dagar

hej bloggeen. orkade inte uppdatera men jag gör det nu så.. tisdagen, vanlig skoldag? sista dansträningen o karin kommer inte va här nästa termin.. inge dans för mig då ! :'( onsdag, kommer nte ihååg. juste, tror jag va hos matilda en stund efter skolan, sen m felice? haha, blandar säkert ihop men sån är jag. igår, gränby med matilda älsko. fick med mig ett halsband o örängen :) och idag ska jag ut m hunden, ta med honom till mormors lägenhet måste vara där klockan halvtvå eftersom dt kommer nån himla fönsterputsare. åh orka.  sen ska jag köpa ett bar solbrillor på H&M, lite onötigt kanske eftersom mamma jobbar på sysam men dom har inte längre att man kan ta glasögon hursomhelst :( nån som vill göra nåt efteråt, eller hänga m till gränby? :) o det är skitdåliga mobilbilder eftersom mamma tog med kameran till jobbet -.-




Kommentarer
Postat av: Neha

Testade att redigera och tyckte det blev snyggt

2009-05-22 @ 14:24:10
URL: http://tjoockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0