pyjamasbyxaa

hoppla. igår va helt galen ju.. satte klockan på 07.00, den ringde men jag stängde av och nästa gång jag vaknade var klockan kvart över åtta. kanon! men jag klarade mig, kom till skolan 5 min. för sent, inte så farligt. fel nycklar tog man också, så hem kunde man inte gå utelåst eftersom min dumma dörr låser sig så fort man stänger. efter skolan bar det av till matilda, vi snacka lite, fikade. sen gick jag till bussen där felice väntade, vet inte exakt vad vi gjorde men vi hade mysigt ialf. sen kom hennes pappa m bilen, hon stack hem, sen var det 5 minuter som gick och så kom mamma. och jag har fått jättefina pyjamasbyor som jag pratade om (a) nu ska jag fixa mig, sen tar jag väl hunden sen till mormor, måste fixa lite där, sen kanske jag ringer runt o ser om nån vill göra nåt. pusss

vad ska ni göra idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0