överraskning!

nu har jag inte skrivit på ett tag, och även brutit mitt löfte om att jag skulle skriva minst ett inlägg varje dag. men ett löfte håller jag, asså att skriva idag. så, för att komma igång..

torsdag(valborg): på förmiddagen var det strålande väder, så jag mamma + morbror åkte till ikea. köpte lite småsaker, bla. toaborste, servetter mm. inklusive ny byrå till mig. på kvällen gick jag till årstahallen, träffa sofie. vi prata, hade iallafall en dunderkväll. orkar inte komplicera och göra mig krånglig. tack för den älskling, det måste vi göra om ! :D

fredag: det var planerat att jag skulle till stan m felice. men det blev inte så.. mamma hade redan planerat massa. så vi hade kortast möjligt sagt, en liten picknick eftersom vädret va så fiint. visst, det kom ett antal humlor som jag skrek åt. men förövrigt var det supernajs.

lördag: kommer ärligt talat inte ihåg vad jag gjorde, kommer bara ihåg att jag tittade på robinson på kvällen?

söndag: hahahaha, har inget större minne av den här dagen heller. kommer bara ihåg att jag tittade på wipeout  .. haha, åh. jag är helt stöörd.

måndag: ånej, jag har verkligen inte sett fram emot skolaan :( det har varit så skönt tt när man vaknar så kommer solen in, och man vet att man kan ligga kvar i sängen ett år. men sen denna måndag, efter alla dessa soliga dagar så kommer regn , juste regn! åh, jag ville bara grååtaa. men ialf. m-tid, engelska, språk, lunch. där den stora överraskningen kom. som ni bode veta, går jag ut med en hund på rasterna. ( inte min, men jaja ). det är som ett jobb lixom. lön o grejer.. så jag och lisa gick dit, jag låser upp dörren och så kommer lilla föredetta sötnosen springande. asså ååååååååååååh, gubben har rakat hunden. för det första ser kan ut som om nån har kört över honom med en gräsklippare, o för det andra är han fulare än nånsin. för man kan inte påstå att han va så söt innan klippningen heller. åh ! haha. aja. så ja hanna o lisa gick en bit tsm hem. men nu ska jag äta, för min mage vibrerar. sen ska jag slappa, vila ut, fixa mig. sen blir det slutstation stan. ska träna -.- ..


mm, det vart ett långt inlägg. men nu blir det kankse lite ändring på det, ska skriva oftare. jag orkar tyvärr inte ladda upp bilder, men inlägget är väl tillräcklig långt? haha. ciao, ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Moa

vart tränar du?? <3

2009-05-04 @ 17:21:53
Postat av: Anonym

moa: sats

2009-05-04 @ 20:56:27
URL: http://elezovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

moa: sats

2009-05-04 @ 20:56:51
URL: http://elezovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0