operation dagsverke

ja, operation dagsvarke har kört igång, här iallfall. till er som inte vet vad det är: ungdomar över sverige samlar in pengar för en dag. om det är att jobba på ett företag får man 400 kr, jobbar man hemma. städar, dammar mm. så får man 100kr. pengarna ska då gå till afghanistan det här året. jag sökte jobb på dagiset, men dom tog inte emot folk. sen sökte jag jobb på ragusa. en pizzarestaurang där pappa känner ägaren. men dom hade stängt.. så det blir väl att jobba hemma. sen ut m hunden, duscha. sen kommer kanske evelina hit. sen ska jag till stan m felice :) jag planerar att köpa lite grejor (a) okej. men hej så länge då. ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0