nya kläder

åh, det händer så mycket, och det är mycket jag inte vill ta upp på bloggen. det är nog därför jag inte har så mycket tid till den längre, har lixom andra saker att reda ut. iallfall, på lördagen var det öppet hus i skolan. massa grejer man kunde göra. gick hem runt halvtvå, stod o prata m hanna ett tag, eftersom hon åker till spaninen imorn, man får ju passa på! gick hem till pappa.åt, fikade, åkte till gottsunda. såg några gamla vänner, eller a, bekanta rättare sagt. hem, ut, hem. ah, min lördag :) sen igår bar det av till stockholm, de va inte så jätteskoj. jag va skitsur och vädret va inte heller kul. sen hem, fixa till morgondagen. men jag fick iallafall en hoodtröja och en tunika med mig hem. så idag va väl lite vanligmåndag.. franskaprov vilket inte gick så bra eftersom jag stinker på prepositioner.engelskaprov fick jag tillbaka..och om jag hade haft betyg vilket jag inte har, hade det nog varit runt VG/VG+ :) såå, nu ska jag äta nåt, ashungrig efter skoldagen. och juste, jag lisa hanna o felice spenderar fredagsftermiddagen ute tsm antagligen på skomakarberget.. hoppas det blir fint väder bara ciao
 
kärlek till låten, lungt ! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0