inte så duktig längre

kom precis hem, va ute ett tag m pappan min. tanken va att han skulle göra klyftpotatis & kyckling, men han hade inte hunnit köpa o llalala, så det blev pizza istället, ajajaj. men jag fick typ inte ens i mig halva, det är konstigt. på sista tiden har jag inte fått i mig så mycket mat, men jaja, tar det som nåt bra. efter pizzan stack vi till gränby. såg några "bekanta" ansikten, haha. jasmina, isabelle & marika(lärare), men aja, bahahahahah! jag skriver som ett troll?

imorgon är en ny dag, och jag har saker planerade som jag har lovat mig själv att göra men som antagligen inte kommer bli av.. :/ man säger massa skit men inget händer, mycket snack och lite verkstad.. nu ska jag iallafall ta en tripp till duschen, sen kanske diska, ja, duktig som jag är :)  åh måste till staaaan o köpa pyjamasbyxor, fråga inte varför -.- men jag måste och det snabbt, eller innan tisdag iallfall.& ååh, mamma köpte godaste glassen igår på willys! :o underbart good, chokladglass med marshmallows(stavning) och pecannötter(stavning nr 2) hahhahaha xD supernice ialf ! ni som inte smakar den missar nåt ljuvligt! slänger in ett roligt klipp, hahahahhah, tog den från nalins blogg. hahahhahahhaahha! :DD asså keff humor vi har :O


Kommentarer
Postat av: Malin

Din blogg är inte klar än (: Men ska fortsätta med den imorgon. Har bara börjat nu så hoppas du tycker om de än så länge :)

2009-05-15 @ 01:01:40
URL: http://baramalinn.blogg.se/
Postat av: Ronja

Tack så mycket , haha fan vad jag blev glad nu :D<3

Absolut ! Jag älskar att se äldre ut än vad jag egentligen är :).



Skit fin blogg design förresten <33

Hoppas du har haft en bra fredag, puss !

2009-05-15 @ 22:06:46
URL: http://stolthemmafru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0