hämbögö

sholahopp, igår var en sorglig dag. felice kom ändå inte eftersom särbussen aldrig kom fast det stod att den skulle det. så jag skutta runt på stan. hitta lite saker faktiskt. efter ett tag gick jag till mammas jobb. klockan va fem och min mage hade bara fått i sig en macka så jag köpte två.. emm.. nånting på bageriet. men det va nåt fjuttigt, så magen ville fortfarande ha nåt. så mammsen gack mig några riksdaler och jag sprang ett par meter till burger king, sprang tillbaka med maten åt åt med välbehag :) senare samma kväll stack vi till gymmet, spinning 30 minuter. ÅH, va jobbigt! sen skulle det bli typ core också, men jag va för lat för det idag (a) idag blir det iallfall 45 minuter spinning, duktigt. så, vid 23.00 bestämde jag mig för att göra fruktsallad. massa gott var det i. kiwi, vindruvor, äpple, ananas, banan o apelsin. mums! men det kommer bilder från igår och idag. orkar nte skriva om idag, för det va bara skola, haha. pussdå!

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha hermis från Rosa pantern :P Hämbögö

2009-05-07 @ 19:24:47
URL: http://mooasandberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

moa: haha, jaa. men filmen är ju så gullig o bra. o rolig såklart (a) :)

2009-05-07 @ 21:53:05
URL: http://elezovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

moa: haha, jaa. men filmen är ju så gullig o bra. o rolig såklart (a) :)

2009-05-07 @ 21:53:15
URL: http://elezovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0