gränby med nalin

kom hem nu typ, och gud jag är helt hopplös som sätter på datan direkt, no life . ialf, vi gick till gränby som sagt, jag & nalin. mitt mål var ju H&M. och jag fann vad jag letade efter! haha. så vi gick in i varje affär typ 4 ggr? nemen, asså typ. sen var ju jag tvungen att va hemma halvtvå eftersom fönsterputsaren skulle komma, o ni fattar väl vad han skulle göra..? så felice ringde och pratade ut, det är skönt att kunna prata med henne, är inte mke för att snacka i tfn, hellre sms, men med felice så går det. älskar henne :) en timme senare gick fönsterputsaren, jag va kvar en stund, fastna vid teven. sen gick jag hem.

och måste berätta, värsta grejen hände! innan jag skulle möta nalin skulle jag ju ta ut hunden.. så jag går upp, låser upp dörren och ser att hunden inte sitter vid dörren som han alltid brukar när jag kommer. så jag tar några steg och sen hör jag hur nån ligger och snarkar, inte visste jag att gubben va hemma idag?! klockan va typ över halvtolv och han sov fortfarande, jaba OOOOOOOJ! båda sov tydligen, så jag stängde dörren så tyst som möjligt, vilket var ganska onödigt eftersom dom inte vaknade första gången jag kom in och bankade som värsta elefanthjorden. o jag vart ju rädd när jag hörde snarkningar.. usch ! det här fick jag iallafall med mig hem:



är man stolt över sina brillor eller ? :)

Kommentarer
Postat av: annapanna <3

så du köpte "kjolen" ? ;)

2009-05-22 @ 20:06:51
Postat av: Anonym

ah, hitta den faktiskt :)

2009-05-23 @ 09:27:26
URL: http://elezovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

på gränby ? elr på stan ?? :)

2009-05-23 @ 18:48:14
Postat av: Anonym

gränby

2009-05-23 @ 22:28:35
URL: http://elezovic.blogg.se/
Postat av: mirabell

dom va sjukt snygga ;)<3

2009-05-25 @ 13:06:35
URL: http://mirabellesevik.blogg.se/
Postat av: Sara

skitsnygga brillor:) var hade du köpt dem?

2009-05-27 @ 19:12:34
URL: http://saaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0