fyrishov

hej bloggen, asså igåår. på morgonen ville mamma träna och stod utanför sats (gym) halvsju och det va inte ens öppet så hon gick till jobbet satt o läste tidningen, haha stackaree.. sen på kvällen, eller aa, vid halvsju skulle jag va där. så jag tog en promenad. så såg jag mamma, sen prick när vi kommer dit så ställer det sig 3 ryska bönder framför oss vid porten o svär på ryska antagligen, eftersom det hade stängt för en halvtimme sen. så det var ju bara att gå tillbaka -.- åh, så vi hade lite fredagsmys när vi kom hem , de var ju en bra sak iallfall.å, vi badade missen igår, åh vad hon va rädd stackarn, men nu lktar hon gott så jag lägger upp på den "glada" katten sen..

..jajustja, ska till fyrishov hela dan idag. tror ialf att jag ska dit eftersom pappa sa att jag skulle ta med badkläder, man vet aldrig med den människan.. mm, så vill ni nå mig får ni ringa/smsa nu på en gång eller ikväll. pouss så länge!


Kommentarer
Postat av: lina<3

Hej kolla gärna in min blogg jag har en tävling och jag tror den passar dig, leta efter inlägget där de står TÄVLING sen står de hur du gör <3 finaste bloggen ju asså du! :)

2009-05-23 @ 10:03:56
URL: http://linastte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0