fy peo !

hej min kära vän. haha, har inte skrivit på ett tag men sånt är livet. men å andra sidan har jag fått massa fina kommentarer, tack för deen. helgen var vanlig som vanligt. okej så kan man inte säga men.. igår bar det av till stan med matilda och anna. vi tog en promenad i det fins vädret, haha. och den roligaste delen va ju i musikens hus! haha, vi gick till toan högst upp och busade och grejade.  så vi gick runt lite först. sen til linnemuseet för mamma skulle ge mig pengar & hon va där då. så jag fick pengar, fick med mig ett vanligt linne. va meningen att jag skulle köpa skor också men det blir nån annan gång. sen solade vi, sen kom regnet. åååh, hata regn. ialf, sen var det så att anna gick hem så jag o matilda fikade på wayne's coffee. sen hem. o sen va vi ute & orkar inte beätta detaljer men det va mysigt iallfall. kom hem vid kvart i tio, min tisdag. och idag, jag har inte skrattat så mycket nånsin,  ja o kan hitta på sjuuukaste grejerna. men ni får läs på hennes blogg när hon har uppdaterat. ahahaaha, ni kommer garva sönder eer asså. men nu bjuds det på bilder. puuusss !

toapapper, inte trosor som det ser ut att va. men de matilda sötis.

jag & matilda, vackrast !

de är jag då, med matilda därbak.

vad har alla ni haft för er då?

Kommentarer
Postat av: annapanna <33

hahaha bäst fan ! fint när vi kasta in papper på matilda ! X]

2009-05-27 @ 20:03:00
Postat av: annapanna <33

hahaha bäst fan ! fint när vi kasta in papper på matilda ! X]

2009-05-27 @ 20:03:03
Postat av: Anonym

sv anna: haha, aa klockrent

2009-05-28 @ 16:43:05
URL: http://elezovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0