duktiga medina

ja jag är ju för duktig, skolan börjar skötas faktiskt såsom läxor och att arbeta på lektionerna. det är kämpigt, men jag tar ett steg i taget. skoldagarna allmänt rullar på som vanligt och jag är helt förvirrad. jag vet inte om jag ska vara glad eller chockad, är nog både och eftersom att varje gång jag tänker på det kittlar det imagen, på ett bra sätt även fast det ibland kan bli lite jobbigt. jag klarade franskaprovet knappt och vill göra om men det går inte, sämst på tidsord! måste kanske jobba lite på det då. ja, blev inte så mycket om dagen men så kan det va ibland. kommer lite bilder också :) enjoy!

nya tröjan, som är lite sen             we love NO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0