diss

värsta dissen jag fick. ingen ville ha frågestund! aja.. efter en halv dag i skolan skulle kulturklasserna till nån teater, urinetown. sämst. den dröjde två timmar men jag stack redan efter första akten tillsammans med nalin och anna eftersom jag har andra saker planerade, hillevi kom med förslaget så..? det händer som sagt mycket som gör att jag är dålig på att uppdatera, men påminn mig. förlåt om det blir lång tid mellan inläggen. nu blir det av till dansen, efter att jag har ätit då..


                                                hustlin forever - demarco


bästa

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar; Du sa att du ville ändra en sak med header (: va vad de?

2009-05-13 @ 19:20:31
URL: http://baramalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0