desperat stavas det

jag är verkligen desperat. efter att ha skickat ungefär 10000 sms, och haft mobilen klistrad i både örat och händerna, är det ännu ingen som kan följa med mig på stan? vem vill strutta runt på stan ensam? det var planerat att jag och felice skulle, men inga bussar går eller nåt sånt. eftersom hon bor 100 mil bort. många nollor.. så vad ska jag göra nu? har precis kommit hem från en promenad med den nyfriserade vovven. och antar att jag borde börja göra mina sysslor eftersom hundringen ska lämnas in i skolan mellan 1 och 3 ! har ett ganska packat schema för dagen. duscha, dammsuga, damma, tvätta golvet, stan, shoppa, träna 2 pass, duscha igen sen hem. efter gårdagens dans kände jag hur varenda muskel värkte. det vart knappt 2 minuters stretch pga. att vi måste träna på föresällningsdansen..åh. jaja, nu ska jag hoppa in i duschen sen får vi se vilket av dom uppskrivna sakerna jag väljer att göra först.. kanske göra om designen en smula..

Kommentarer
Postat av: anna (a)

mina ben e döda sen igår . jag lovar :S

haha ändå satt jag jue mest o titta på för jag ska jue inte va me x)

<33

2009-05-06 @ 15:11:25
Postat av: Anonym

anna: men du är störd.. (a)

2009-05-07 @ 17:44:41
URL: http://elezovic.blogg.se/
Postat av: anna (a)

jag vet , -.- vet nån medicin mot det ? :/

2009-05-07 @ 22:03:54
Postat av: anna (a)

jag vet , -.- vet nån medicin mot det ? :/

2009-05-07 @ 22:04:06
Postat av: Anonym

kåtrizån vetja !

2009-05-08 @ 15:20:05
URL: http://elezovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0