Stockholm

Hej sötnosar. Har inte varit någon uppdatering på ett tag eftersom jag har varit i Stockholm de senaste 2 dagarna. Igår skulle det ju vara bli Gröna lund. Men asså gud vilken kö, och asså gud va mycket folk. I biljettförsäljningen var det 120 pers. framför oss i kön! Men vi var ju ändå ganska dumma som kom dit en julilördag. Plus att det skulle vara sommarkrysset. Så istället gick vi till Skansen i det underbara vädret. Som sorgligt nog inte höll i sig..
Så mamma åkte hem igår kväll och lämnade mig här, så jag stannar väl till imorgon. Vill komma bort ett tag från Uppsala, sen tåget hem imorgon kväll.
Idag har vi bara slappat här hemma, spelat TP och ätit grymt god mat. Grönan tar vi nån gång i augusti för då kommer Amar från Bosnien, det blir nice. Och vi tar det en onsdag istället, hehe. Vi hörs kanske en imorgon älsklingar, om inte ikväll. Puss så länge !

jag vill ha ! :)

Kommentarer
Postat av: linn

det är så fint :D

2009-07-21 @ 20:51:32
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/
Postat av: Nikita

jag har (a)

2009-07-25 @ 15:42:49
URL: http://heybarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0