Respektlös kanske

Glömde berätta igår, jag var ju på premiären av Harry Potter. Den är bättre om man har läst alla böckerna som en viss liten tönt här har gjort. Hehehe.. Men den var bra, bara det att slutet sög så, nästan 3 timmar lång är den. Och jag kan knappt vänta till nästa film, för det är där allt händer, hohohoo! Iallafall så var det ett par roliga scener, eller en grymt rolig scen. Men en tjej som satt bredvid oss, asså jag hade lust att vända mig och hälla alla popcornen på henne. Hon fnissade igenom hela filmen, när det är värsta spännande scenen så kommer hon och förstör stämningen totalt! Gud vad jobbigt..
Vad händer idag? Jag vet inte, Hanna kommer runt 12 för att hämta upp sin tröja, vet inte om hon vill stanna en stund för att prata igenom allt som har hänt. Sen har jag lovat att ringa min morbror, ska övertala honom att komma. Ja, det måste man göra med min kära morbror. Och nu har jag inte mer att säga, vill bara visa bästa låten som jag hittade på Kenza's 
blogg. Puss så länge!
                             

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

okey..jodå, finfint!:)

segt med en sån störig person på bion :(

2009-07-16 @ 12:04:05
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0