jag hatar vädret

Jag som skulle träffa sötnosarna idag ! usch vad jobbigt. det blir väl att titta på film med hanna, men det är också mysigt.

Funderde på att göra om designen, men det blir ett litet steg i taget. Så om den ser totalt kaotisk ut har ni enledningen här! Så nu ligger Lucia här i knät och spinner som en traktor, vi har varann det är säkert :) Men nu måste jag putta ner henne stackarn' och börja fixa mig, vet inte varför hade inte tänkt gå ut i det här vädret, men med fixa mig menar jag äta, klä på mig etc. Skriver ikväll då, massa kärlek så länge från Medina & Lucia!


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hatar regn! Känns som om solen aldrig kommer att komma igen =O

Söt bild föresten!

2009-07-10 @ 23:27:20
URL: http://fiiab.blogg.se/
Postat av: M I R A B E L L E

elller hur man kan inte tro att det är sommar fan -.-

2009-07-12 @ 17:28:27
URL: http://mirabelleesevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0