hemkommen från semester

äntligen hemma. va helt lycklig när jag såg stockholm.
självklart har jag haft det bra, men jag hör hemma i sverige känns det som..
jag har haft det asbra verkligen. här är min semester i förkortning: först var det 11 dagar på Hvar, en underbar ö i Adristiska havet. måste rekommendera. där badade vi, solade, stirrade på lyxbåtar och åt glass och god mat. Det enda jag har att anmärka är priserna, dyrt, jag rekommenderar också att ni sparar massa pengar innan ni åker till Hvar.  Efter det lilla roliga åkte vi till Mostar som ligger nästan mitt i Bosnien, har en stor del av min släkt där. Umgicks, hade trevligt, träffade folk.. Sen bar det av till Travnik som ligger lite längre norrut. Där har jag släkten från mammas sida. Å vad mycket vi umgicks! Festade med Lara, en bra kompis till mig som jag inte har träffat på typ 4 år. Och, ja, minderåriga kan gå runt på klubbar hur som helst.. Min ena trumhinna for åt h****** men det gör inget, huvudsaken är att jag hade det roligt. Sen är det ju alla kusiner man ska hälsa på.. Ska jag vara ärlig så hann jag inte ens träffa alla, lite ledsen för det. För vi lekte jättemycket när vi var mindre.. men det blir väl 2010 ist.
Och så deprimerad jag var när vi åkte, ja grät såå mycket. Å min favoritkusin, så får man inte säga men det är sanningen, och om den ska fram så är det så. Han är underbar och verkligen obeskrivlig! Honom kommer jag saknar mäst verkligen. Men nu måste jag få mig själv på andra tankar. Så alla bilder kommer om ett par dagar för batteriet på kamean är slut. så när den är laddad kommer bilderna, nu får ni nöja er med en google-bild från Hvar.

Kommentarer
Postat av: annabanan

sakna dig som fan:(

sååååå glad att du e hemma igen <33333

2009-07-05 @ 19:31:45
Postat av: medina elezovic

sv anna; ja, ja e oxo glad att va hemma :) <333

2009-07-06 @ 10:12:46
URL: http://elezovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0