comhem kan dra

jag har en bra anledning till att inte ha skrivit, internet har varit off i tre eller fyra dagar! så jobbigt, har inte kunnat göra nånting på datan förutom att titta på film och laddat ipoden. men den är tillbaka och vi får hoppas att det föblir så.
jag vill tacka för kommentarerna, fortsätt så allihopa. de här dagarna har det inte hänt så mycket vad jag kommer ihåg. igår var jag med sötnosen hela dagen. vi gick till gränby, helt i onödan. jag skulle köpa ett par jeans på MQ. men alla va slut. dom som var kvar var helt, jättestorlek ? jaja, vi åkte in till stan. åt sushi på East city, och det blev en superrolig video när Nalin ska äta med pinnar. haha, kul man har med den flickan. Sen blev det ju shopping.. Nalin köpte uggs, för hösten asså. Ska nog också köpa ett par iår också, dom är så mysiga och sköna. Mina inköp kommer såklart på bild, hehe. Sen bar det av hemåt. så vi var ute, gick in till nalin och spela ghwt, haha. gud va kul. bara för att jag knäcker :) host*.. Så gick jag hem runt nio. Nu väntar jag på att Evelina den tönten ska komma, har inte varit med henne på flera månader. jag köpte ett par jeans på weekday också, men det blir inga bra bilder så.. Här kommer mina andra inköp.

H & M , Sista paret, i MIN storlek :)

S k o p u n k t e n

Avlutar med en bild på älsklingen.

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

oj de va verkligen inte min mening att låta kaxig. allt väl?

2009-07-14 @ 19:56:41
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0