bäst med hanna

nu blir det en snabbkis bara, igår. donken me hanna. asså det va ett bra tag sen ja skratta så mycke :) så jag fick ett meal gratis också, fick typ vänta på en kycklingburgare i 45 minuter. jag gick fram til kassan typ 4 ggr, o femte gången så frågar samma tjej :
-"Vad fan väntar du på?"
-"EEEE EN KYCKLINGBURGARE! :OO" hahahahhahaha
honba, jaha.. strax -.-' dum man kan vaa, ååååååh. och nu blir jag ännu mer irriterad eftersom bilderna från igår vill inte komma upp ? försöker igen då...nu ska de gå ! nu gick de. iallfall, eftersom jag inte kan få nog av den där människan så ska vi ses på gränby klockan elva på morron, aaah xd ärligt kunde inte sova, så j flytta mig till teven, smsa m hanna a, hanna e , o lisa som e hemma från turkey :) sen gick alla 3 för att sova. och jag blev lämnad själv med teven och katten. o somnade inte förren typ halvfyra. va tom tvungen att sätta klockan på alarm, annars skulle det inte bli nå inlägg idag ! men här kommer bilder, inse att vi inte är seriösa ..

nudlar, cola o film. det är livet ! :)

hanna älskling i mina brills ! :)

den ser lite mobbad ut, men somsagt. vi va helt hyper av allt skratt. så hanna
kunde tyvärr inte hålla anden still. märk väl hur ja kniper munnen för att inte
spricka av skratt, HAHAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0