Tillbaka

Im back on track älsklingar!
Så mycket har väl inte hänt sen Liseberg. Kom hem från Ystad idag, händer inget i skåne. Solat, dock inte badat. Jag är känd för att spendera 3 timmar i vattnet. Men det var inte världens mysigaste vatten, ser jag inte mina fötter så tackar jag nej. Väldigt hektig blir den här månaden. Kanske URF, uppsala reggaefestival. Det blir väl en dag när Collie Buddz uppträder älskar honom. Som vissa kanske inte vet va jag där förra året me :) Fyra dagar ska man simma, hela dan! Sen ska man till kusinerna i sthlm och till Grönan. Och sen börjar skolan. Inte en lugn stund asså. Jag har fortfarande inte kommit in i bloggandet, så vi hörs sötnosar! Blir väl mer uppdatering när skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0