Så var man här igen..

Nej vad busigt det vart nu, blev så sugen på att blogga. Så vi stryker det där jag sa i förra inlägget. :) Har ni märkt att man blir mer sugen på att blogga när man har en fin design? Nu är inte min helt fulländad, men det mesta är färdigt. Nu är det bara lite småsaker att fixa, typ byta sid på menyn, fixa kommentarfälten, mm. mm. Det börjar bli lite tröttsamt att byta design och header hela tiden. Men jag tror att den här stannar ett bra tag. Det här blir ju definitivt sista inlägget för dagen, måste fixa mig för fredagslördagsmys. Nån mer än jag som tycker att första sagan om ringen filmen är den bästa?  Jani, nu måste jag verkligen slita mig från datan. Hejdå mina älskade läsare som bara blir fler och fler.. ;)

Kommentarer
Postat av: ♥ MeDinA ♥

din nya design blev fin. ju sant när man har en fin design så känner man sig mer motiverad att blogga plus om man får många besökare och kommentarer.



sagan om ringen alla 3 är riktigt bra, älskar dem alla.



ha en trevlig kväll :O)

2009-08-29 @ 21:10:59
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: kuese

ååh vad skönt! Jod¨å det är fint tack. Händer imorrn då?

2009-08-30 @ 00:46:39
URL: http://paso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0