Känner mig verkligen tvungen

Alla känner vi till Kissie eller hur? Henne som alla småfjortisar vill vara som, men aldrig blir som. Hon som kaxar sig mot folk via nätet och som sen står för det. Hon som tror att hon äger allt & alla.. ja ni vet vem jag menar.
Det är sant det hon säger; "Jag vet att ni hatar att ni älskar mig". För hur dryg, kaxig, jobbig, dum, taskig, mallig, och fåfäng man tycker att hon är så går man ändå in på hennes blogg och tittar in. Om det hon skriver stör en, ska man väl inte envisas med ett läsa. Sen har jag också kollat igenom hennes kommentarer.. Och det är inte så många positiva kan jag ju säga. 60% av hennes kommentarer är ju från folk som säger typ vilken ljugare, du skryter som fan, main du tjänar inte så mycke.. mm. mm. Höll nästan på att säga jag tycker synd om henne, hahaha. Här kommer hon och trycker ner folk och säger att ingen är bättre än henne, hon äger alla andra. Fyfan, att man kan hålla på så. Riktigt omoget tycker jag, bara hjärtlösa människor kan göra så som hon gör. Eller jag vet inte faktiskt, har aldrig träffat henne irl men jag antar att hon är uppnosig och mallig då också. Ett riktigt svenskt rikemansbarn som vänder jordn upp och ner om det inte blir precis som hon vill. Nej usch, förstår inte att folk typ döör för henne. Snälla, missförstå mig inte, jag skriver mina egna tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0