Jag hjärta mitt internet

Hej mina söta kära läsare som jag inte vet hur många ni är eftersom min data inte vill visa statistiken. Åh, medans jag var i Ystad så har mamma installerat nån ny grej på datan, så nu kan jag inte göra nånting nästan på datan. Jaja sånt är livet haha. Igår stack jag till pappa nån timme eftersom han har kommit från Bosnien. Åh vad jag vill åka NU! Trött på jävla hjärtlösa svenskar som bara bryr sig om jobb, pengar & prylar. I Bosnien är det helt annan stämning.. Jaja, jag va ute med hunden ett bra tag faktiskt. Det va ett bra tag sen också, haha.
Isabelle skulle ta tag i min kaotiska design ikväll. Vad som helst bara inte den här, den va bara tillfällig tills jag hittar nån annan. Imorgon ska man träffa Sofie Pettersson, har saknat den snorungen! Vet inte vad vi ska göra, förmodligen köpa nåt onyttigt, sitta på nån mur och bara prata om allt mellan himmel och jord. Men det visar sig imorgon. Nästan hela morgonen har jag suttit och klickat runt på datan, aldrig gör man nån nytta. Tänkte sätta igång en tävling, vi får se.

Har man precis simmat 12 längder, vill man inte visa ansiktet. Kan ja lova, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0