schtoken

hejhej, jag är på minst sagt dunderhumör. för det första har jag fått många goda skratt, man tackar hanna! och för det andra så kommer valborg spenderas med sofie min älskling. em, ja vad händer sen? jajustee, igår kväll. så bad mamma mig att hjälpa henne med att bära ner vintekläder i källaren. så jag sprang upp igen för att inte missa wipeout. observera att det börjar kl 20.00. så klockan 21.00 ringer jag mamma och frågar vart äru?, haru blivit kidnappad eller? då är det alltså så att hon har bestämt sig för att rensa hela grejen! så hon vill nu att jag ska komma ner och hjälpa till. efter massa röjande, kastande, och minst sagt slitande. går vi upp 22.30?! 2½ timme spenderade hon i källaren! asså gud.. jo asså, nu byter jag ämne men ändå. jag undrar vad jag ska göra för att få min blogg en smula intressantare? när jag läser igenom mina inlägg, så lixom, stackars er.. jaja, det ska inte förstöra mitt humör. det skulle bli ett träningspass på sats idag, men ändrade planer. så jag tar några spring runt källparken istället. åh, det finns inget att skriva.. men det kommer bild idag faktiskt, så varsågod och njut! :D juste, söker fortfarande nån som kan design, eller ialf en header ? (a) tack på förhand? pussen ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0