pizzaslajser

halo, jag har inte så mycket att berätta om eftersom dom vanliga skoldagarna för det mesta är tråkiga. om det någon gång händer nåt här? jag har iallafall precis värmt mat, trots att jag åt i skolan är jag ändå vrålhungrig. men gud, jag som kände mig på blogghumör.. så var det inte. men på rasten satt jag, lisa och hanna och snacka om en vän till oss. pizzaslajsern asså, haha. jag får inte nog av skratt, och speciellt inte deras skämt asså. vad får dom allt ifrån, för att inte tala om alla repliker lisa kommer med? aja, jag lånade sofie adidas idag, så jag kände mig lite sofieig, haha. inte för att nån är intresserad, men jag vill fylla ut tomrummet lixom. är sugen på sushi.. oj, det har verkligen inte med det här att göra. menmen, ämnesbyten är ju jag mästare på. så, det blev ändå ett hyfsat inlägg. nu ska jag.. äsch, ja vet inte, äta och fixa lite musik och lite smått. ciao

Kommentarer
Postat av: NALIN

WOOOW!! COOLING, NEJDA JAG DRIVER MEN HAHA DU VILLE JU HA KOMMENTERER SÅ HÄR HAR DU! ojj caps ahahhahaha!! XD <3

hanna: host host´

lisa: vad hände hanna? svalde du gaffeln? ahahahaha

tina: hahah

jag: va? va sa hon?

tina: hanna svalde du gaffeln hahah!

jag: ahhahahahah

medina: (efter ett åår) ahhahahahahaha svalde du gaffeln ahahhahahahah!



(alla titta snett på medde, ahhaha nej driver men medina är trög ibland :P fråga inte varför jag skrev det, vet inte heller men hade lust ahhaha)

2009-04-22 @ 15:50:45
URL: http://nnalins.blogg.se/
Postat av: Anonym

nalin: jag tar det som en komplimang :) <3

2009-04-24 @ 07:12:10
URL: http://elezovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0