mitt sura liv

hej, ja det är precis vad jag är. det har ännu en gång kommit till den perioden av mitt liv där jag inte pallar nånting, och när all skit händer mig. jag har verkligen försökt att bli glad, men ju mer jag försöker, desto mer grejer går snett. vissa frågar, vad är det. men hur ska jag kunna svara om jag själv inte vet? äh, livet är en sak jag inte alltid förstår mig på. men till min dag. franska på morgonen, sen skulle vi ha mentorstid. men de blev inte av eftersom d va nationella i vår sal. sen va de väl idrott, brännboll utomhus. skoj. lunch, ut m hunden, svenska, no, och nu till det bästa, matten! haha, jag palla inte berätta för det va så mke. det räcker med att ja, + hela vår klass vet :) vi hade ialf prov, det gick väl hyfsat sådär.. men jag måste berätta, äkta jag och nalin på no:n till dom som inte fattar, min mobil och min ipod va inlindade tsm med mina ipodgörlurar. hahaha.
nalin: va ere där? vindögd, och slår med knytnäven i handen *
jag: HAHA, min ipod..
nalin: jag ska slå den.. vindögd*
jag: hahahhaahha!
nalin: dom har sex...
hahhahaa, asså äkta vår sämsthumor, haha, ingen fattar.. jajaa. jag hade planerat att träna idag, men mitt knä gör superont, efter springandet på jumpan. så vi skjuter upp det tills imorn. plus att jag ska träna på sats på söndag, vet inte vilket pass. det får vi se sen. och ännu en sak. fl'åt för den tillfälliga sesignen, den ska fixas. ciao

Kommentarer
Postat av: NALIN

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHA det var askuuuul!!! garvar så fort jag tänker påre, sämst humor vi har asså :P <33

2009-04-23 @ 15:36:05
URL: http://nnalins.blogg.se/
Postat av: Anonym

nalin: haha, jaaa gumman. de va askul. vi har bästa humorn ( egentlgen sämst ) men aa <3 :D

2009-04-23 @ 15:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0