lunch

hej bloggen, en snabbis blir det nu. har lunchrast, vrålhungrig, och jag har ingen lust att gå tillbaka till skolan. ja och sofie ska hare mysigt på valborgskvällen, vet inte om jag har sagt det innan. haha, aja. ikv blir dt träning och en hårfärgning. ( inte jag ). ja, det är det enda som är inskrivet i schemat just nu ialf.. så nu ska jag göra nåt att äta, måste snabba mig, tiden går och jag måste på en promenix med vovven. juste, byta om måste jag ju oxo göra. klarar inte av den här obekväma outfiten, jag vet, ska man vara fin, får man lida pin. men just den här ina tisdagen vill jag inte lida pin, så det blir mjukisar trots allt :$ aja. ciao

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar; Tack så mycket :) Jo klart jag kan hjälpa dig med den.. Inga problem (: <3

2009-04-28 @ 12:40:38
URL: http://baramalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0