gäsp

hej och godmorgon. eftersom jag inte har gjort nåt än så kan jag väl inte skriva men idag blir det engelskaprov för mig eftersom jag var sjuk. pluggade lite franska igår kväll. sen dök jag ner i sängen och somnade på direkten verkligen. hade ingen aning om att jag va så trött. alarmet började ringa kl. 07.00 och jag gick upp utan större svårigheter faktiskt :) vet ni att, beroende på hur man vaknar på morgonen vet man hur humöret bli resten av dagen! haha. ialf. jag blev klar med nån historia på svenskan igår också. komentar: " Mycket rolig historia Medina!" haha. men den va ju lite rolig dådå. såå, nu ska jag hoppa ut ur pyjamasen, hoppa in i kläder ( vilka vet jag inte ), sen kanske jag får i mig nåt. man vet aldrig. och sen blire av till skolan, som nu har blivit ännu gråare trots knoppar på träden.. ciao
                                                                  
                                                             
                                                                   julia på en suddig och fin mobilbild

Kommentarer
Postat av: Becka

TACK! =)

Hihi, Jag håller med dej totalt!

Så vad gör du? =)<3

2009-04-24 @ 20:00:48
URL: http://beckaolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0