felice

hallåj. det har varit lite dålig uppdatering, men det gör inget. för att fatta mig kort. gårdagen spenderades med felice. hon tog bussen. och haha, det va så kul. för först kom en sjua, jaba, men det måste va felice. men nej. sen kom en till. det måste va felice, men NEJ. sen kom ännu en buss, men nej inte den heller. och sen en till, och där va hon :) haha. så vi gick till mig hämta pengar. köpte glass, chips och läsk. åt glassen hemma hos mig, prata lite. asså vädret sög vekligen. så vi höll oss inomhus. efter en timme lr nåt gick vi till min mormor. för det första va hon inte hemma, för det andra var den lite närmare till hållplaten och för det tredje, haha, så det ialf inte ut som ett bombnedslag där? jaja, så vi hällde upp chips och läsk, titta på tv, lyssna på musik. lite sånt.. sen gick vi till ica, hon köpte tuggummi och chokladboll? haha, ja, så vi satt framför ica. sen väntade ja m henne en stund på bussen. och sen for jag hemåt. så vi ska ses på fredag på stan igen. tack för dagen älskling, bästaste :) men idag.. ja, jag ska skriva klart här. äta frukost fixa mig. sen vet jag inte. klockan två sa jag till ikea, köpa ny byrå till mitt rum, ja , lite sånt. sen på kvällen vid halvåtta möter jag sofie i årsta och vi är ute. jaa, nån mer som ska till årsta? ciao


Kommentarer
Postat av: Malin

Svar; Så nu har du min mail :) Skriv även hur du vill ha det osv.

2009-05-01 @ 13:23:14
URL: http://baramalinn.blogg.se/
Postat av: felice

HAHAHAHHAA medina kääftt nuu vah vi köpte.

hahahha skämmigt , tjockissaar (aaa)

love u. saknar dig älskademedina !

2009-05-03 @ 12:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0