back on track

heeej bloggen! det känns som att det va år sen jag skrev sist ju! men nu blir det andra bullar, haha. så vad har lilla jag haft för mig då? jo, fredagens no va faktiskt ganska så kul :) vi skulle typ blanda massa grejer och se vad reaktionen va, lite sånt. tina är i spanien, jag saknar tinis :( aja, hon kommer hem.. lördagen spenderades ute, i det underbara vädret. som fortfarande håller i sig, åh, ibland älskar jag uppsala. ialf, va m pappa på förmiddagen. stack sen till mammas jobb. vi gick runt på stan. "införskaffade" mig, haha, lite saker. sen gick vi till kebabhouse, åt kebab, såklart. tog en glass, mums. åkte hem till mormor. sen hem vid 21.00 tittade på en vrickad, men bra film. "Låt den rätte komma in". usch, inte rolig. men nu ska jag, klä på mig lite fint, platta håret hade jag tänkt, sen ta en sväng till ica. fixa lite hemma och så. sen så får jag se om jag orkar åka till sthlm, venne riktigt om jag är på humör.pussen. ciao

mina inköp. linne-gina chinos-gina gladiatorsandaler-skoaugust

Kommentarer
Postat av: Moa

hur mkt kostade chinosen??

2009-04-26 @ 20:59:06
Postat av: Anonym

moa: 199;-

2009-04-27 @ 07:13:06
URL: http://elezovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0